per moberg, kung





läs den osynliga länken precis här nedanför. jag garvade så ja ramla ur bäddsoffan i finntorp, in i köket.
http://www.metro.se/se/article/2007/09/20/20/1257-45/index.xml

















hängde i uppsala igår. full var jag, kaptenen, schnappen, direktörn, kungen, fredag, jesus, lill-lördag, iraniern och några till människor jag inte kommer ihåg namnet på. mattan.

pojjan satt och bakispåstod att engla egentligen var porrstjärna, hette angel, var kåtast i stjärnsund, hade en diskokuleformad klittpiercing, att man behövt täta henne med rochagil, i trakterna kallades hon för hallandsåsen och att hon definitivt had it coming. han ville stoppa upp henne och ha i stadshuset. helt klart socialt korrekt.

ännu sjukare är väl kanske att familjen funderar på att tv-sända hennes begravning. deras femton börjar klockas av snart tror ja allt..






ps. fick en glass uppkörd i nyllet av en halvkänd modebloggare. kan ha vart payback från när ja körde in en skateboard i hennes smalben. hmm.. treår och dagis.









Kommentarer
Postat av: Sigrid

jag längtar tillbaks till dagis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback