worksalogic



är inne på min åttonde vecka av tolv timmar per dag, och den fjordonde timmen idag. jag är fantastiskt trött






mord






sen undrar jag vem FAN det är som varända jävla dag hoppar ner i min jackficka och knyter knutar på mina ipodsladdar! VEM? när jag får tag på honom ska ja steka honom över öppen eld, kneecappa honom och skjuta iväg honom med värdldens katapult ut i havet sen ska ja mörda honom. och hans arbetsgivare. lovar att han får skattesanktioner.. den jääveln.










södag 11.58




















kan nån berätta va fan som hände igår?

kungen





..men akta dig hon är giftig.


Blond kvinna med svart hjärta?
Isf är jag ju rökt, det är ju den farligaste sorten!


femme fetale..


Auch...









juicy





i minibaren finns en liten box, ett kit. i kittet ingår:
1 kondom
1 tub glidmedel
och
1 portabel vibrator

25 dollar och hemsläpet blir nåt att minnas!








flö


det braiga med att jobba med en fotograf är att man får vara modellatrapp och smälla på min väl inövade stonefacepose..