sås





igår lyckades jag bli riktigt full och social, försökte ragga brudar genom att spela piano, prisa en bartender, våldgästa ett bord med 6 damer från norra norra botkyrka, skicka en skateboard in i smalbenet på en halvkänd modebloggare och signera ett sms som inte var från mig och till nån annan med: /the master of the universe.




en jävligt lyckad kväll med andra ord.






ps. jag håller med mikaela. folk som läser får gärna kommentera, det gör livet så jävla mycke roligare att få en bunt bekräftelse då och då. skriv gärna att jag är snygg, det gillar jag.




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vaddå nu går det utför? Så kan du ju inte säga och suga musten ur de unga, ur de som ska bli framtiden. Om jag blir bitter om några år kommer jag hålla dig ansvarig :P

Jag kan kommentera alla dina inlägg med "du är snygg", så får du känna dig lite manlig och uppskattad. Men då får du börja lägga upp fler bilder på dig, som bevis. Gärna lättklätt. nej gud jag skojade, vill inte framstå som en dreglande unge. Gör inte det.

Fett nöjd med att mitt namn är omnämnt i din blogg. Nu är jag superkändis, redo att få en egen stjärna i Hollywood. tack

Postat av: Lisa

du vet inte vem jag är men
du vet väl att jag läser din blogg ja nästan varje dag?
du vet väl att du är grym och smått fantastisk?
du vet väl att alla människor jag vet som känner till dig tycker du är sjukt snygg sjukt bra sjukt precis så exakt som en pojke man vill ha ha ha ska vara?
du vet väl att det kommer gå för dig i livet som det bara går för människor på film? jag ser det. på allt det jag läst och sett av dig.

2008-03-09 @ 19:07:29
Postat av: Sigrid

tack var dig, min vän, har jag en bula size golfboll på mitt smalben.

2008-03-09 @ 21:48:53
URL: http://sigrid.webblogg.se
Postat av: Anna

var det du som cyklade i söndags runt kl.4 på kungsgatan, vid hötorget? om ja, då e du hetare in life än på bilder. synd att du just cyklade förbi mig. annars hade jag nog hånglat upp dig.

2008-03-10 @ 19:48:41
Postat av: steph

det finns nog ingen som skriver på det magiska trollbindande sätt som just du gör!

2008-03-10 @ 22:44:14
Postat av: Anonym

haha master of the universe de va kul! ja kunde inte ens skriva de :S by the way din kompis va sjukt suspekt!

2008-03-12 @ 23:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback