i'm walking down the streets to find the reason i'm smiling








alarmet ringer.. var. va? .. hur..

just.

bagis. fan va fint.. solen skiner. jag skulle nog behöva sova ett århundrade till kanske.. AJ mitt huvud. varför varför varför blev det rysk champange igår för.. även om den tydligen kom från spanien. årets idiotkap.. kgb-loga på sen var den rysk.

å fan.. hugo har ju tvåtusen serietidningar på toan. kanske ska bakisskita lite.

rocky.. haha. fan vi snacka ju rocky igår.. hur kan nån med samma sammansättning som bob blandsaft förstöra mitt liv. AJ.. shit. har man ont i huvudet redan när man vaknar är det problem. dom sover.. orkar inte väcka dom. fan jimpan har vart lite tjurig på sistone så ja ska nog skynda mig.

















SÅ LIGGER CHEFEN OCH SOVER PÅ JOBBET! tar en dusch och luktar lite bättre iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback