lång tajm no sii



ja. va fan har man gjort som är värt nånting. tävlat med micke om vem som har störst snopp, det är en metafor, vi har inte stått och mätt med mätsticka och laserprecition men mest bildligt talat vem som har störst snopp. det är kul.

och igår blev jag djupt förnärmad av en medelålders mustashklädd man med brytning som helt otippat stoppade mig på fridhemsgatan med den enkla frågan:

-urrsäckta.. vet dy varrt närmaste sexbutik liigger?
-ursäktavavaddåförnågot?
-närrmaste sexbutik.. köpa filmer å leksaker?
-ööhmööhm.. öö.. javenne.. öö.. ursäktahejdå.

jag hade ju lust att lappa till honom med min mäktiga skatepunkhöger å skrika att jag inte är nån snuskgubbe å aldrig köpt en slitz ens bara för att han tog för givet att jag hade stenkoll på fridhemsplans utbud av porrbutiker, erotiska gubbrörelser och annat snusk.
men svensk och broskfisk som jag är så sa jag nej ursäkta och gick snabbt därifrån.

frågan är ju vad man ger för vibbar.














annars tar ja kort på snygga brudar å raukar. solong kalsong.




































Kommentarer
Postat av: Alex

Stället gubbäcklet letade efter var: Blue vistion på Fridhemsgatan 44... anledningen till att ja vet de är för att morsans port är brevid:P

2008-06-26 @ 19:14:16
Postat av: Johan

Offta du alldrig köppt en slitz henke!

2008-06-28 @ 10:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback