pos





om man skulle kunna få åka lite mer longboard så skulle jag vara glad glad glad glad glad glad glad glad.
























och för folk som inte förstod mitt förra inlägg så gjorde jag den klassiska jag-är-så-ful-i-håret-idag-knepet för att fiska kommentarer. exempel på kommentarer som man skulle kunna fått:

snygg brud (singel ;-) ) 20: nej henrik du är inget som blondinbella, du är het. du är snygg, men du är också smart och rolig och bra i sängen (ser ja på dig grrr).
fransman: a qui. nono . mon duie. sacreköör.
bob hansson: henrik jag har inte gråtit sen mina föräldrar skildes, men när jag läser dina instant classics om nutidssverige, de epos du framställer, då grinar jag floder. FLODER HENRIK, FLODER.



and on.. and on.. and on.. and on.. men jag har tydligen missuppfattat läsarna. eller överskattat er tror jag snarare. suck. bakläxa.
så vad gör vi nästa gång henrik klagar över sig själv? KOMMENTERAR MOTSATSEN.
och när henrik klagar på nåt annat än sig själv? HÅLLER MED!


gonattsovsöttdrömblöttpusshenke


Kommentarer
Postat av: man kan inte sticka vatten kan man

jag håller med. vi är fan helt värdelösa.

2008-01-27 @ 15:33:03
Postat av: JULIE

hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback