montagé e trottoár





idag har jag gjort två väldigt vuxna grejer och tyckt om det.

för det första har jag köpt min egna allra första vinflaska på systemet. inte till nåt speciellt, utan mest för att jag kunde. och ingen kunde neka mig eller ta en ifrån mig. kanske ett destruktivt beteendedrag men idag kunde jag bjuda på det till förmån för känslan av att knata ut från systemet med en flaska vin i handen å känna mig monserstor.

sen har jag varit på dejt, jag gillar att gå på dejt. mycket för jag gillar corny grejer, jag gillar blommor och choklad och snyftare med hugh grant och hela fallerullan. och att gå och se en musikal tillsammans med en mystisk tjej och sen knata genom ett iskallt stockholm var på det hela jävligt moget, vuxet och corny. som jag njöt.










sen fick jag i födelsedagspresent ett gäng koppar, två bunkar och en vattenkokare med pip.
nu är det väl bara wokpanna, espressomaskin, teliaaktioer och en skilsmässa som fattas sen är jag väl vuxen så det slår gnistor om det.










och till den snälla tjejen utan röst, förlåt för den sjukt osmidiga kommentaren. hoppas du mår bättre! puss






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är inte snäll. jag är sjukt-sexig-mystisk-fantastisk-grym-cool-snygg-häftig-fräck-söt-ophelia. som jag heter by the way. och ja. tack. jag mår bättre. puss tillbaka.

2008-01-23 @ 19:02:52
Postat av: Flix

faktumet att du har överdrivet långa mellanrum mellan allting är lite intressant. och snyggt, på något vis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback