blondinbella





jag tänkte fortsätta att hata och skriva ett långt inlägg om blondinbella, sverige som tappat fotgreppet och mediavärldens idioti. och lägga vikten på att hon inte har något som HELST vettigt att säga, jag vill inte veta vad hon åt till frukost, var hon handlade middag, var hon tränar, vad hon har på sig, vad hennes mamma tycker, när hon går på toa, hur hennes bajskorvar ser ut, vad hennes kompis sa om hennes bögkompis dejt.. och eftersom jag inte vill veta det så läser jag inte bloggen, enkelt. men att det är så OTROLIGT många människor som verkligen vill veta om det var permesan i hennes lunchsallad eller inte! hon har fyllt en helt blogg med så otroligt mycket bajs så det är helt otroligt att hon inte drunknar i det!
en HEL blogg om ingenting.






sen kom jag på att enda skillnaden mellan hennes och min blogg nog är att hon har fler läsare än vad jag har.












ps. jag hitta en metro från i SOMRAS på tunnelbanan. börja läsa den och tyckte att jag hört de flesta nyheterna, kollade datumet och den var från typ. 3 juli..

i mitt huvud började genast värsta disneyfilmen spelas upp. "lilla tidningen metro på äventyr". hur han föddes ur tryckeriet för att precis som alla de andra tidningarna leva en dag och sen försvinna i all evighet. men han var inte som dom andra metrosarna. han ville inte dö ensam i en pappersinsamling på haninge station. han hade större planer än så.. en lång och detaljrik historia om hur han rest runt världen, räddat en city i nöd från en stor skogsbrand, seglat på östanvinden över stilla havet, blivit läst av vår samtids stora genier för att sedan ett halvår senare, vilket nog motsvarar en herrans massa tidningsår, landa på ett tunnelbanesäte i sverige för att en fröjdig ung man ska plocka upp den och känna dess värdighet rullade igång i huvet på mig. jag blev så inne i mina fantasier att jag missa min station . nu ligger den hemma och kommer inte dö i första taget.

men på riktigt hur har en metro från i somras hamnat på tunnelbanan i januari året efter. det skulle jag vilja veta.


Kommentarer
Postat av: A

det förblir ett mysterium

Postat av: Hannah

Fan, jag hade glömt bort din blogg, eller fått för mig att du hade slutat. Glad att ha återfunnit den i alla fall.

Och apropå blondinbella-beskrivningen: sjukt klockrent och jag håller helt med.

2008-02-02 @ 23:25:35
URL: http://yoicks.blogg.se/
Postat av: Mikaela

amen. Tolka det inte som att jag är kristen, för det är jag inte. Men det finns inget bättre ord som passar in på tillfället, så ja, amen.

Mycket roligare att läsa din blogg än de som har sisådär tusen läsare var dag. De behöver inte ens skriva saker som är bra, eller intressanta (vilket de heller inte gör, obviously) för folk läser det ändå.

2008-02-10 @ 19:32:55
URL: http://mikaelam.blogg.se
Postat av: Joyce

din blogg e bättre en blondinbellas! sjukt härliga saker att läsa här, istället för att läsa om hennes sallad. måhända att hon har fler läsare men man vill ju inte bli känd för att alla garvar åt en? nepp!

2008-04-07 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback