tunnelbaneterror





jag är nåt så helt otroligt dålig på att hoppa på rätt ände av tunnelbanan. och det här är en sport för mig.


alltid när jag kommer ner..

NORSBORG 3 MIN




då har jag tre minuter på mig att bestämma mig för vilken ände som är bäst och snabbast när jag hoppar av helvetesjäveln, och jag står på stationen och vrider och vänder på väderstreck och riktigningar och dansar lite till vincent och efter ungefär en minut så bestämmer jag mig för en ände.


jag hoppar av. och märker att jag likväl står i helt jävla fel ände av perrongen, som vanligt. hur svårt kan det vara?


Kommentarer
Postat av: e

jag lider av exakt samma syndrom . sjukt irriterande

2008-02-13 @ 15:31:30
Postat av: Hannah

Haha! Jag är likadan. Har bara lärt mig vart jag ska av för vissa stationer, men jag fixar inte att räkna ut vart jag ska ställa mig för att komma av i rätt ände.

Postat av: Gunnar

Hahhaaha fy fan va förvirrade:P tänk såhär: om du kommer ihåg vilket håll du brukar gå åt när du kliver av på den stationen du ska till (vi säger höger) så ställ dig bara med ryggen mot spåret o gå sen höger:P
om du inte vet så ere bara skita i o ställa sig i mitten:P peace

2008-02-14 @ 17:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback