tjöt





jag vet att jag tjatar mycket om att bli vuxen här. men de är nån slags terapi. man har sina dåliga vanor, man har sina dåliga sidor och jag har fastnat i nån sjuk poststudentiell stress. en hets som är jobbig. men idag..

idag tog jag ännu ett viktigt kliv mot vuxenlivet. jag ska vara handledare åt en liten praosnubbe som ska prya hos oss två veckor. och jag ska vara hans handledare. alltså typ hans chef. och de känns fet.










mitt favoritord är snömodd. helt klart. (man får ju bortse från vad det betyder)(kanske)
fulast är kaviar.





annica: svenska språket är PROPPAT med fina ord. proppat t.ex.
hannes: gillar metmaska..
a.: när kommeru hem från staterna dÅ?
julie: jomenvisstserru. men vi jobbar inte analogt!
offie: fan jag blev intresserad på om du känner nån som jag känner att jag känner.. hur känns det?
emelie: du har helt fantastisk humor! men tyvärr tror ja skämtet är snott.. vet inte riktigt varifrån dock.












74390-168
varför blir himlen lila för? så såg den inte ut i ps alldeles nyss? varför? bloggidioten gör om bildens färger. AAARGH. men det är typ min altimefavourite bild av alla så ledsen för att det ser ut att vara i typ willy wonka land. den får va så för ja orkar inte HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA














Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sedär!

mitt favoritord är nog kärlekspiller eller klistermärke. tårar är vackert också.

Postat av: JULIE

snömodd??

2008-02-10 @ 16:32:40
URL: http://www.juliete.blogg.se
Postat av: karl.

hej vän. fortsätt skriva så blir jag glad.
kolla här nån gång om du har lust http://flickr.com/photos/23631154@N06/
puss

2008-02-10 @ 18:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback