lite att göra mycket att stå i





veckan har varit kaotisk, sen och fantastisk. så många roliga saker händer just nu så jag vet nog inte vart jag ska starta med att starta.

ett. jag har ett nytt jobb, trivs som fisken i handen.
två. jag kan göra såna där smaskiga grejer som att lunchdejta med gamla polare.
tvåkommafem. jag kan göra såna där smarriga saker som att gå på biodejt med återupptagna polare.
tre. jag lär mig skattefuska som en galning.
fyra. jag spela in kortfilm mot ärrad gammal skådis. och det blev bland det bästa jag nånsin gjort i skådespelarväg, jag var så jävla bra. tack henrik, tack tack.
fem. även om det är mycket jobbigt planerande (som någon nån gång sade är planer förgängliga) så blir det 20årsfestfestfest på lördag och vilket hejdundrans partaj det ska bli. jag ska inte stå på benen och ha väldans roligt.
sex. jag har haft en sån där dag som börjar helt fantastiskt, bra hår dag, hittade en oväntad snygg kombo rena kläder, kunde plocka fram brädan för första gången i år och det var helt fantastisk. det kändes som en del av mina fötter har kommit på plats igen, den satt limmad, allt stämde. allt var gott.





kort sagt mår jag som en dag, nästan en vecka, just nu och ska aldrig hata mer i hela mitt liv.


















jo kanske. jag hatar alla hjärtans dag, det är ju ganska cp egentligen. borde inte alla dagar vara alla hjärtans dag?





ps. jag gick på i fel ände på tunnelbanan ida IGEN. jag fattar inte. och den här gången tänkte tänkte tänkte jag verkligen efter, ja såg fan ut som nalle puh på mariatorget. LOSER









Kommentarer
Postat av: Joyce

hatar allahjärtansdag?? vilket sammanträffande, fattar inte varför men så e d. fan va bra du skriver!

2008-04-07 @ 22:04:41
Postat av: Joyce

hatar allahjärtansdag?? vilket sammanträffande, fattar inte varför men så e d. fan va bra du skriver!

2008-04-07 @ 22:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback