tycke och smak





lakrits gott, om det är sötlakrits. gott å blandatbomberna, men inte fiskarna.
chili förstör inte rätter, tvärtom. kanel och kardemumma i mat är riktigt gott.
kaviar och messmör är det äckligaste gud skapat.
nina persson är det absoluta drömligget.
martin timell, face it, är rolig.
folköl är guds gåva till mänskligheten.
vår soffa är från mickes land och hiskeligt ful.
gitarr ska spelas enkelt, svår gitarr blir tråkigt. svårt piano är bättre.
monet var som gubbar ska vara. vresig, egen och gör konst som folk råkat tycka om.
sex är överskattat.
pengar är inte överskattat. kanske ibland, men oftast inte.
böcker är inte bra om man tröttnat innan sidan femtio.
tåg är bästa transportsättet.
mopsar låter mycket och är i behov av plastikkirurgi.
bloggar är överskattade.
siluetten av birkastan är snyggast i stockgholm.
bert är den bästa ungdomsserien som gått på tv.
svensk humor dog med killinggänget. efter torsk på tallin.
radio spelar dålig musik.
en apa skulle vara häftigt att ha som husdjur.
det finns inget sexigare än tjejer som har ens kläder på sig.
är man bakis är inte sex and the city det bästa man kan se på. utan bbc food, följt av en brak brinner.
bästa rockyserien är då rippo undrar hur han kunde förstöras så av en människa som har samma sammansättning som bob blandsaft.
orakade solbrända sommarben är snyggt.
fun light är den äckligaste saften som någonsin tillblandats, det fattade jag för tolv år sen men min mamma fattar fortfarande inte att jag fattade det.
appråpå mamma så tror fortfarande att jag tycker om ketchup även om jag aldrig hållt i en ketchupflaska.
känslan av förort är nåt som aldrig går att slå.
det är häftigt att bli äldre.
om du vill veta hur det är att vara olyckligt kär ska du fråga hugo lindmark.
musikal är häftigt.
smaken är som baken, hårig å mjuk.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan inte låta bli att titta in här minst en gång varje dag i hopp om att få läsa något sånt här som blir genialt - bara för att det är du som skriver

2008-08-27 @ 23:33:29
Postat av: C

Jag tror att detta var det fyndigaste du har fått ur dig det här året.

2008-09-01 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback