tankegång på toan




dagens hittills klurigaste tankegång: hur man kopplar ihop hårprodukter med hollywood.



sitter förnöjt på toan, morgonbajsar och läser rocky.

tittar upp, där står mitt hårvax. på det så står det matt effect.

matt effect.. det låter ju som nån av dom jag aldrig kan skilja på. matt afflec och ben damon..

aa så är det. matt afflec.



läser lite till.





men heter han matt afflec?




i team america så jävlas dom ju med.. matt damon. haha de e sjukt kul.. määätt däääjmoon.. määttt däääjmoon.

men då måste han ju heta ben afflec.. ?



konstigt. haha shit den här serien måste ja blogga om nån gång..





Kommentarer
Postat av: Anonym

läst din blogg någon gång för några, kanske två, år sedan och tyckte den var helt kanon men så la du ner ett tag, och då la jag ner att läsa, förstås. och så idag av en slump så klickade jag mig in här för att jag rensade i min gamla favoriter-lista. och här är du!

alltså du skriver på ett sätt som gör att man känner att man bor inne i ditt huvud nästan. sjukt.

det var bara det jag ville säga. onödigt men vafan.

2008-05-01 @ 23:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback