namedrop.blog.com




dagens bekännelse: jag har otroligt lätt att måla upp visioner och springa in i människor, platser och romanser som man nog borde ta lite långsammare. om jag träffar nån så målar jag direkt upp en bild om hur hon är, hur hon tänker och hur vi skulle passa så bra tillsammans. om vi börjar prata lite, kanske småhångla då är jag i mitt huvve redan inne på vad våra barn skulle heta, om vad vi ska prata om när vi tar en promenad på djurgården på söndag, om hur vi berättar för folk hur vi träffades, hon snygg hon är på söndagmornar och inte så mycket tanke över huvud taget på att man kanske skulle ta det lite långsamt.


när illusionen brister så blir jag oftast väldigt rädd och paff och förstår inte vad som hände. antar att jag kommer gifta mig på riktigt när bubblan inte brister.








en extrabekännelse är att jag spyr nästan ALLTID när jag är full. är sån bara.












Kommentarer
Postat av: Mikaela

förlåt för min frånvaro. ska återgå till att läsa alla dina försök till bekräftelse slaviskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback