för en mer spännande vardag .. TVÅ



VRID UPP VOLYMEN OCH FORTSÄTT DISKA, ZAPPA, LÄSA KALLE ANKA, PILLA DIG I NAVELN MEN GÖR ALLT I SLOW MOTION OCH MED SJUKLIG KONCENTRATION SAMTIDIGT SOM DU LYSSNAR PÅ DET HÄR.. JAG LOVAR DET BLIR EN NAGELBITAREEE!!!!!
































ps. en modebloggare tycker jag har snyggt hår. då måste det väl va värt nåt?
sen tycker signaturen s att jag är het. om det betyder nåt beror mest på vem det är som är s.







dagens bekännelse: jag bloggar endast för att få bekräftelse. tro aldrig nåt annat.














Kommentarer
Postat av: juliet

iofs, du är mannen med stort M. tror jag ska länka dig på min blogg så får du ennu mer bekräftelse.

Postat av: Sigrid

jag tycker att vi borde låta våra cyklar gå (cykla?) på en blind date.

2008-04-09 @ 22:11:40
URL: http://sigrid.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback