packångest








som människa skjuter jag upp allting tills senare.. skolan är praktexempel. jag tänker bara att de gör ja sen, de gör ja sen, ha de e ju fett lång tid kvar de gör ja sen typ å gör nå roligare istället. och nu sitter jag här och försöker fundera ut i sista sekund vad jag ska packa. men tro inte att jag packar? ne ja lirar lite jibberish, kollar fb, skriver här...

och det där började jag skriva för typ 8 timmar sen. nu sitter jag här och är klar till slut. fy fan.. börjar få riktig resfeber. de här är sån njutånger så det är brutalt. ska få i mig 2 timmars sömn innan de bär av till arlanda. shit..










liv

mitt liv ska packas ihop i en ryggsäck å skeppas runt i världen. hur fan ska allt få plats?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback