mal



efter en a en halv vecka nere i antibes borjar verkligen vardagen att lagga sig.. eller.. kanske inte men iaf nagorlunda. har jobbat som en sate de senaste dagarna, forst pa varldens slappaste bat da ja i princip slog in hela javla baten i bubbelplast. dom hade stora rullar! typ drommen, stod och smallde bubbelplast i takt me reggean pa sundeck med en rastasnubbe fran england. sjukt bakis var jag, sen har jag de senaste dagarna jobbat i maskinrummet pa roman abramovich bat ecstasea. de e heeelt sjukt hur stor den javeln ar.. 86 meter lang, helikopterhangar och en jetturbin som har suttit pa en DC-10a.. totalt 43 000 hastkrafter. och vi skulle stada ut hela jaaaaavla maskinrummet. det var fan GIGANTISKT, stor som en normal 2vaningsvilla. med sladdar och kablar och ror och hela javla skiten, de va monkeybussines pa hog niva, vi klattra runt hela javla taket pa balkar och torkade med tandborstar och t-shirtar. sa nu har jag en ledig dag.. vaknade nar jag vaknade av mig sjalv inte av fittalarmet , kaka soft frukost, rulla en cigg, softa i solen, laste bok (det onda ogat, tips tips tips) smallde pa mig mina nya dyra skitbretiga solglasogon och drog ner till alla agencies.

har gjort upp en plan, jag och anders SKA over atlanten. vi ska bara det, och vi SKA segla over. funderar pa att dra ner till teneriffa och bara hoppa pa nan bat och skita i att fa betalt, om jag kommer till karibien kan ja latt hanga dar typ en vecka eller tva a sen aka hem. da ar jag nojd med det har aventyret. shit pommes. eller dra till paris och supa upp alla pengar. vore ocksa fett..







frankrike ar hundskitets land, bara sa ni vet. puss




Kommentarer
Postat av: mamma

fett skont att hora att du lever...
Ringer i kväll
ALSKAR DIG
mamma

2007-10-11 @ 14:38:52
Postat av: Anonym

vadå hundskitets land? I dont get it..?

2007-10-11 @ 15:16:37
Postat av: the traveller

de plockar inte upp sitt hundskit så det ligger bara på trottoaren

2007-10-15 @ 12:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback