kurva



faaan va skont me freda..

(vafan sadar kan du ju inte starta en blogg. kom pa na battre)

antligen klar med veckans jobb

(de e ju precis samma sak pucko)

hall kaften

(kaften sjalv)

hej

(for banalt)

jag gick vilse, och gillade det

(nu snackar vi)

hoppade av taget en station fortidigt efter att ha fatt smaka pa den franska versionen av stockholms tunnelbanas tre blinkande stjarnor.

Morby Centrum 2 min
Morby Centrum 2 min
Morby Centrum 1 min
Morby Centrum 8 vagnar
Morby Centrum ***
Morby Centrum **
Morby Centrum *
Morby Centrum 12 min


i frankrike:
17:21 Nice Ville Vouitre 1
17:21 Nice Ville
17:56 Menton Vouitre 2


DOM TOG BARA BORT MITT JAVLA TAG! de forsvann med passagerare och allt.. men vad gor man? jo henrik vet svar pa tal, som gensvar pa den skitiga franska kommunaltrafiken hoppa ja av en station for tidigt HA

sen gick jag vilse och tyckte det va ganska soft.. strosa runt och hitta fontantorget (place de guelle for regelryttare) och indiern. han e skon.



nu ska vi flytta in med en norsk pundare och en svensk arbetsnarkoman. alltsa kommer det bli en svensk och en norsk pundare, tva svenska arbetsnarkomaner och jag da. men va fan, de blir soft. puss mamma










ps.



Kommentarer
Postat av: mamma

LOVE YOU
och saknar DIG!

2007-10-24 @ 09:19:56
Postat av: Anonym

hey, här kmr en sån där fråga du borde svara på...vill höra dina teorier till den eviga "when harry met sally"-frågan, kan män o kvinnor JUST be friends?

2007-10-26 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback