uteställen




hur kul är det seriöst?

jag älskar fest och jag älskar att vara full och jag älskar att prata med människor och jag älskar att tappa fotfästet sådär lagom mycket och låta mig följa med i fallet.. men ibland så verkligen hatar jag att gå ut.

om du inte känner nån som legat med vakten eller dejtar bartendern eller slickar röv åt inkastaren eller har en polare som är låtsaskusin med bingo så kommer man inte in. du kommer inte in om du står i en vanlig kö och vill bara in på ett mysigt ställe och ha lite kul. de e för fullt, man är för ful, man är för ful me två l, man är inte 20, man är inte 23, man är inte 1982 år gammal. du är fel. fuck kafet i rectum.

nej tacka och bevare treat till eftervärlden. förut fanns ju tidsfördriv, men de va lite för dyr öl för att göra det riktigt mysigt. treat har allt jag begär, billig öl, trevlig personal, låg musik, jukebox, halvsunkig lokal och alla ens närmaste och onärmaste vänner i en salig blandning. det finns inte en enda gång jag har gått till treat och inte gått därifrån med en bra känsla långt ner i maggropen. jag ska flytta in, jag ska bosätta mig och jag kommer aldrig flytta.









ps. man kan skriva naziguld med t9. de e ju riktigt kul. näst efter dubbelfitta, snusballe och negerhora som nån finnig praktikant också knappat in.









sankan






































Kommentarer
Postat av: Hugo

Pröva att skriva in Richard Hobert, vår store regissör, så får du en sanning i vitögat att skratta åt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback