två saker




satt för mig själv sådär på kvällskvisten och funderade stilla över en kopp te och tvtittande.

jag funderade på ett:
varför i hedevede är det en clown i ett kontrollrum i slutet av skodareklamen? det är ju förfanimej genialt!

jag funderade på två:
varför dom visar snooker tjugofyrasju på eurosport, och varför det alltid är final! spelar dom inget annat?


än final alltså.














nr tre. jag är ett dilemma hela jag idag.

de va nästan fint, kan bli en dikt.





kära blogg, ät pog.
är dom runda och kantiga, är dom för fjantiga
köp några häffiga, pog med modelllera
visst ni såg rätt, tre konsonanter är fett
men inga me glitter på, blir lätt kris så
kuksugares rätt i samhället, kåkfarares remouladsås ifrån uppehället
tack och adjö korv med brö





veckans retro: BERT!

om ja har nåra smarriga citat? jorasatte

BEEERT FRUKOSTEN STELNAR!!
här.. ta.. lakrits.
å han har bruna ögon.. ne.. blåå.. ne bruna.. blååå.. nej inte du, karl filip! vem är du kär i? ööhm.. britta lundin.
det är genialt, vi kan heta fyra fioler och en bas! nej ännu bättre! fem fioler, och ingen bas!!

-lillbabs.
-ja hej det är jag igen. så tänkte jag att erik kunde vara med i bandet också så kunde han skydda oss mot klimpen.
-du åke, ringer du mig en gång till så dödar jag dig.
-när då?
-öö.. imorgon. klick. gonatt. klick.
jag blev utsatt för telefonterror, 678 gånger på en halvtimme den kvällen.
ring ring.
-bajs.
-ja å vet du vad han gjorde när åtta utbildade knarkare..
-klick.
-hallå.. beeert.. beert.. hallåå?

















jag vill ha sommarnatt jämt.
















Kommentarer
Postat av: ebba

jag vill också ha te

2007-11-15 @ 19:07:51
Postat av: Sofia

Hahaha! Och varje gång jag och min syster träffar på en Anton så måste vi säga: Anton? Anton e ju död!

2007-11-16 @ 19:26:03
Postat av: Anonym

give me you

2007-11-18 @ 00:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback