retro






hej.

hej..

hur mår du?

bra. å du?

bra. du ser glad ut?

gör ja? kul.. ne allt är bara som vanligt. de va länge sen.

mm verkligen. hur mår du nu för tiden?

som jag förtjänar.

dåligt alltså?

haha, nej ganska bra.

förtjänar du att må bra?

ibland. hur mår han?

han mår som han förtjänar. bra då.

roligt för er. ni bor ihop?

mm. sen i höstas. 

kan vi inte ses nån dag?

vet inte. jag har ganska mycket för mig, men de skulle vara roligt. kan vi inte höras?

jo absolut. ja har samma nr.

jag också. du ser ut som du mår bra iaf.

jag gör det just nu.

haha. hej

hej...

















Kommentarer
Postat av: anna

haha, nä det har jag nog inte. inte kalsonger iaf men numera en bh! det du. haha, jag brukar inte gilla sånadära konversationer.. känns lite smått obekvämt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback