spritångor




satt och samtalade med en vän härom helgen över lite fotbollsspel och trehalvor och vännen berättade om sin farfars far som spelade golf till han var 98 och dog vid hedersvärda 101 år. och det slog mig att jag aldrig kommer bli så gammal, det finns en suck i världen att jag kommer bli 101 år.

varför?

för jag behandlar mig själv, min hälsa och min kropp som skit. och hedrar det på ett sätt. jag sover oregelbundet och för lite, festar helt klart alldeles för mycket, jag dricker på tok för mycket sprit, äter bara skitmat eller äter inte alls (jag är en kamel, kan gå i 2-3 dar utan käk och inte bry mig), röker för mycket och motionerar inget alls.
och jag reflekterar nästan aldrig över det utan tycker snarare ja e lite cool som festar och e uppe sent på kvällar, glider ner å käkar en pizza på lilla bass var och varannan dag, dricker och röker och lever oresonligt illa ur hälsosynpunkt.

men skäms henrik. du ska också bli 101 år. så deså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

då har du tur som inte blir tjock då

2007-05-21 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback