svar



kommentarssvar till ... :

jag tror att det enda som egentligen gäller i livet är att vara ärlig, smart ärlig, inte vara ärlig för ärlighetens skull. men du skall alltid vara ärlig i dina avsikter och framförallt mot dig själv. ljuger man för sig själv är man inte mer än en lort. jag kan inte svara på varför det blir som det blir för dig (jag vet inte ens vem du är, alltså följdaktligen), eller varför saker inte går din väg. de e jävligt skönt att skylla på nån ibland, jag gör det jämt, men måste sluta med de tror jag. för det mesta man gör och det mesta som händer har man bara sig själv att skylla. om det inte funkar, rök ett paket cigg, drick för mycke sprit och ta tag i ditt liv imorgon.
vad du än gör är du inte en misslyckad människa.
du är alltid störst bäst och vackrast vad dom än säger till dig. det är det ärligaste jag sagt idag. hallelujah.



lyssna på:
fibes, oh, fibes - can't stop
håkan - kom igen lena
the ark - calleth you, cometh i
dexys midnight runners - come on eileen

eller hela hair

och försök vara ledsen sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ville bara säga att det är rätt härligt att du är en naiv artonåring

2007-01-08 @ 01:51:45
Postat av: julea

Du får ALDRIG sluta skriva här lova det

Postat av: Sofia

Jamen...det är ju det jag gör! :D Röker och dricker, men man kan ju inte vara full jämt... Eller klart man kan!
I alla fall, tack så mycket för svaret, väldigt gulligt av dig! Om jag ser dig på stan ska jag tacka igen.:)

2007-01-08 @ 15:59:44
URL: http://broli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback