request



hej alla kära vänner.
skulle uppskattas: ni som läser denna blogg frekvent, okänd som känd av mig och fbi får gärna skriva en lite kommentar med konstruktiv kritik, skitsnack eller upplysningar om livet, lovet, lavenemanget eller va fan som helst. de vore bara kul att veta lite för titt som tätt stöter ja på personer som påstår att de läser min blogg ofta. droppa gärna en kommentar för då skulle ja bli otroligt glad och otroligt nöjd. å se ut ungefär såhär

bra då säger vi så. puss å kram.

ps. de e gratis och kostar sekunder på sin höjd.







Kommentarer
Postat av: edona

jag saknar dina erkännanden!!!

Postat av: katrin karoliina

Jag har läst din blogg från början och jag är typ kär i dig. Fast på distans! Låter läskigt och jag är helt normal tjej från göteborg... men du verkar så cool. Fortsätt lev, det är det man ska göra!

2007-01-03 @ 14:47:57
Postat av: Anonym

det känns som om du äger språket
du bryr dig egentligen inte om hur det blir för du äger det ju, men det kommer ändå ut så rätt . :D

2007-01-03 @ 14:51:34
Postat av: Anonym

du är SÅ bra.

2007-01-03 @ 15:25:33
Postat av: Anonym

jag har läst hela din blogg och du verkar vara en underbar människa. är inte så lätt att kommentera varje inlägg även om det säkert vore trevligt för dig. haha det roliga är att jag går i din paralellklass, vi umgås aldrig men jag har full koll på dig nu känns det som! haha

2007-01-03 @ 18:30:18
Postat av: maria

Dina inlägg är skit-roliga, man små-ler lite för sig själv när man läser dem. Du verkar vara en trevlig kille som inte tar något på så stort allvar! Det är bra.

2007-01-03 @ 19:31:02
Postat av: olivia

hamnade av en slump på din blogg för ett tag sen. har egentligen ingen aning om vem du är, men du skriver bra och underhållande så nu är du tillagd på favoriter! :) jättbra blogg!

2007-01-03 @ 19:49:44
Postat av: Emelie

Mina två händer räcker fan inte för att räkna upp hur många gånger jag kvidit mig av asgarv när jag läst om dina galna upptåg och dina påhitt och kanske framför allt dina bekännelser. Verkar vara en sån där sjukt skön människa som man bör ha i sin närhet. Forstätt som du gör.

2007-01-03 @ 23:43:45
URL: http://EmelieRosvall.blogg.se
Postat av: terry

du är bäst tycker jag. Och dethär tog 5 sekunder.

2007-01-04 @ 00:08:22
URL: http://www.pourmoi.webblogg.se
Postat av: Evelina

din blogg är sjukt skön och har lagts till på favoriter, där kommer du nog stanna ett bra tag om du fortsätter som du gör.. :)

2007-01-04 @ 00:18:30
URL: http://Evelinamanfredson.blogg.se
Postat av: till zaska

hej henrik! jaf är aspackad och det brukar du också vara ibladn! fär det ahar du sagt. jag tycker att du är härlig. är du någon gång i uppsalaomrtåådet och vill ha sex så kan du ju höra av dig. jag är fett på !!!!! och blond., pussousss

2007-01-04 @ 01:45:46
Postat av: Gotland är en ö. Vättern är en sjö. Vill du smaka lite brö´?

Du har två val;
1. ödsla din tid och läs en rätt lång, mysko och ful...typ text..i väntan på själva budskapet i inlägget.
2. scrolla ner till sista meningen som är en något kortare variant.

Henrik/Henrick/Hänrik/Hännrik/Hänrick/Henric/Hänric/Hännricc/Hennrik(okej, jag kan fortsätta i ett år med det där. har tanken slått dig att man kan stava ditt namn på en triljard sätt?)tänk dig att, låt oss säga Leonard Cohen himself går förbi dig på gatan. Du säger lite tafatt "Hello Mr. Cohen, you're looking nice today. Would you wanna grab a cup of coffee and discuss some music, huh?", då vill väl du att han i alla fall reagerar och visar att han hört din bön även om han tycker att du är ett oidentifierbart objekt (UFO) med brunt krulligt hår och ett stort smile. ELLER HUR?
För att vi, dina trogna och otrogna läsare, ska uppnå ulitmat tillfredställelse efter att ha droppat en kommentar i din blogg så behövs ett svar. Ett tecken på att du läser våra väl valda ord och skänker oss några sekunder av din ack så dyrbara tid(även om du egentligen tänker "gå och dö det där var jätteointressant"). Jag menar du är ju kändisen i det här sammanhanget. Du är Cohen.
(observera att klockan är tio i tre och jag är trött och lite full fortfarande, bara lite dock.)

Jag tycker att du kan svara på våra kommentarer Mr. H.

2007-01-04 @ 02:52:36
Postat av: okänd stockholmstjej

jag har ingen aning om vem du är men jag har fastnat för din blogg, vilket är konstigt..haha no offense men jag kan tänka mig att den är ännu softare att läsa om man känner dig. Fortsätt som du gör bara, ibland är det som att du skriver precis som man själv tänker...Hare bäst!

2007-01-04 @ 10:00:51
Postat av: Anonym

Jag har också läst din blogg från början. Den är skit bra! Verkligen. Jag tycker bara du ska skriva lite oftare;)

2007-01-04 @ 11:13:18
Postat av: t

du är bra henkis min fina vän som jag träffar allt för lite. jag saknar dig som vanligt här hemma i bubblan

2007-01-04 @ 19:49:42
Postat av: Anonym

jag har haft ett skojigt lov och du är roligt och jag är trogen mot dig, för jag är läsare hejdå din gamle österskärare

2007-01-05 @ 12:07:59
Postat av: Anonym

jag kommer hem imorn så va hemma då. det blir farligt hursomhelst.

2007-01-05 @ 13:43:06
Postat av: Henrik

Viktor? ;)

2007-01-05 @ 14:38:14
Postat av: marit

det är tur att det finns sånna som du som skriver. du vågar skriva så jävla ärligt och träffsäkert! sluta inte!

2007-01-05 @ 15:33:02
URL: http://mirremarre.blogg.se
Postat av: johan

Det är hur kul somhellst att du skriver Henke... Känns som du har något att säga, även om det kanske bara är minsta skitsaken ;P

2007-01-05 @ 19:15:26
Postat av: xjkbcu qgkpalvy

dslonwry apkjbohez ijqpg dhirglbm oylcpiv qaxenyhu oamvrdcs

2007-05-15 @ 04:05:04
URL: http://www.uemij.qxangro.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback