nitton.



igår sög ju. jag var jättefull och jättefin å ändå så fick ja inte hångla nåt.
och alla vet att en fest är sjukt misslyckad om man inte får hångla. då suger det. alla vet det. försök inte slingra dig. du vet det också. och din mamma.asaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... jaaaaa e baaaakfull å biiiiiiiiitter fööörr ja viill håååååånglaaaaaaaa å jaaaa fåååår inteeeeeee hångla ÄVEN FASTÄN JA FYLLDE ÅR LIKSOM.


de va iof roligt att fylla år igår. fick som vanligt dodga dom vanliga höhö du har ju namnsdag ida också har dina föräldrar dålig fantasiii eller?? med ett lika vanligt nej köttnylle dom bestämde det innan ja föddes.

däremot så va de otroligt hur sjukt jävla poppis man blir när man fyller år. fick sms en gång i kvarten typ, visste inte att ja hade så många vänner. roligast var när det började ploppa upp helt okända nummer och sms av typen "Grattis så jättemycket på födelsedagen! Hoppas du har en grym dag! Puss å Kram Marta".

jag känner ingen marta.

sen började det gå upp för mig att hela vrg djursholm hade nån smsspree att så många som möjligt skulle skicka sms till mig. hehe. ja fick typ tio sms av helt okända människor. jag tror hannes stod bakom det, det känns som något hannes skulle kunna göra det lilla kriminella geniet.

sen köpte jag min födelsedagspresent ida, en långbräda!! HAHA!! så jävla soft. en fibertec old school pool bräda, ganska stiff, med holeytruckar och abec11 grippins. sen åkte jag från götgatspucken, över slussen och ner till gamla stans tunnelbanestation på 30 sekunder. höhö.

sökes: åksällskap. du är trevlig, lättgående, tar livet med en klackspark och älskar friluftsliv, framförallt longboard. du är helst skitsnygg singeltjej men du kan även vara man, 16-25 år gammal.
finnes: en lustfylld nittonårig tok som vill åka snabbt och mycket i sol med en cigg i munnen och liv i sinnet som inte får hångla på sin födelsedag.






ne men om man skulle ta och skaffa en tvättbjörn.
tvättbjörn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle ha hånglat med dig! Du är så snygg!

2007-01-21 @ 12:11:15
Postat av: Anonym

GRATTIS!

2007-01-21 @ 16:20:56
Postat av: Anonym

ASSSÅ JAG MED SKULLA HÅNGLA MASSA

2007-01-21 @ 17:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback