nervös.









jag är helt fruktansvärt nervös. jag fick brev idag från gbg:s högskola för scen och musik och jag skall helst infinna mig kl 18:00 kvällen innan för information, annars tisdagen den 13:e februari 08:00 för att göra intagninsprov för skådespelarprogrammet (120 poäng). JA FÖR JAG ÄR INTE NERVÖS IAF, DE E TUR DET!!! jag bajsar ju på mig redan nu. det kommer gå åt HELVETE GDAMMIT. vi tänker lite på sommar istället å tittar på en bild från schtekstad. vi ser mikael, lucas, henrik och micael. fint värre va. dompan på kylning.






båstad





ps. det blir iof en rolig roadtrip med henke å christian till göteborg. NJÖÖÖT.

ps2. ja va fett cool igår. ja gick värsta bara rätt fram till tjejen som jag haft ögonkontakt med i typ ett halvår å bara tja, hörrö vi har nog aldrig träffats (vi har typ tittat på varandra i ett halvår)? kul ja hej, du ja tänkte vad sägs som en fika nån gång i helgen?
nummerbyte.
ja tycker jag är sjukt cool.

ps3. bruce springsteen - born to run (live acoustic)

ps4. jag får en longboard i födelsedagspresent och jag är VÄLDIGT brädsugen.



ps5. när vi ändå är inne på bilder, kolla den här. de e typ länge sen på nån halloweenfest, men ändå. dom ser ut att vara så otroligt kära i varandra, verkligen jätte. som det är värsta sensuella ögonblicket och att dom kommer leva föralltid som par.

sanning: dom hångla i två sekunder å sa inte ett ord till varandra, har nog inte efter heller. bilder ljuger.


Kommentarer
Postat av: fanny

de ser mest berusade ut om ja ska va ärlig..som att de ska somna innan de hittar varandras läppar.

2007-01-17 @ 22:19:47
Postat av: Emma

Lycka till i Göteborg! Skulle ínte vara helt fel att stöta på dig här i stan...

2007-01-17 @ 23:29:37
Postat av: Jos

Det måste ju bli en roadtrip till Gotland i sommar tycker ja hänk. ;)

2007-01-18 @ 11:50:07
Postat av: marit

synd att det inte finns flera killar som du som vågar gå fram och fråga om nummer

2007-01-18 @ 14:47:56
Postat av: julie

hoppas att du kommer in, det lär du faktiskt göra. Good luck.

2007-01-18 @ 16:26:12
Postat av: Sofia

Äh klart du kommer in, och om du inte gör det så är det i så fall bara en skitskola som du ändå inte vill gå i!

Postat av: Anonym

neeee läskiga schtekhenkee inte vad vid att se dig så HJÄLP du som är så söt inte sctek inte så snällhenke hehheheehe :P

2007-01-21 @ 17:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback