framtid









när jag blir stor ska ja bli skådespelare.
de e fakta. det finns inget jag vill hellre. jag tycker det är så jävla kul, det finns absolut inget bättre i denna värld. hur man än mår, hur man än har det så försvinner allt bortom scenens gränser. där är ett eget land, teaterland. där regerar vi, enseblem och där lever jag som bäst. ja ska in på teaterhögskolan i stockholm.









igår hade jag konstigaste dagen, hela dagen hade jag deja vu känslor. eller inte deja vu, men mer en känsla av att allting påminde om någonting. en dröm eller en tanke jag haft för länge sen, å det är så jävla jobbigt. för allting är glasklart i det undermedvetna, och precis den sekunden då man börjar känna att "fan va mönstret på den där väggen påminner mig om det där sammanhanget" eller "gu vad lik hon är hon tjejen i drömmen" så är allting helt jävla glasklart i det undermedvetna, men så fort man börjar tänka på det och vad det är egentligen så försvinner allting ut i tomma luften. de e sjukt irriterande.









E: du har kommit till rätt kille. jag är deppmusikens okrönte kung. om du är torr i ögat efter den här playlisten så skall ja slå dig eller ge dig nån slags hittesumma av nåt slag.

robyn - eclips
anthony and the johnsons - i'll hope there's someone
tom waits - take it with me
anna ternheim - french love (naked version)
thåström - fan fan fan
tori amos - time
bruce springsteen - angel
chet baker - my funny valentine
u2 - with or without you
loney dear - i loose it all
david bowie - heroes
håkan - ja hatar att jag älskar dig, å ja älskar dig så mycket att jag hatar mig
jens lekman - jag tyckte hon sa lönnlöv
the shins - shivering green
kent - ett tidsfördriv att dö för
[ingenting] - gråt inte älskling
moneybrother - i may not always love you
sufjan stevens - to be alone with you
moulin rouge soundtracket - come what may (ja jag är en sucker)




Kommentarer
Postat av: julie

hoppas du kommer in! Gogogo

2007-01-11 @ 16:06:34
Postat av: Anonym

come what may är typ finast i världen

2007-01-11 @ 17:42:03
Postat av: fröken farlig

..och jag tror minsann att du kommer komma in! men först tycker jag nog att du ska vara med i gissningleken på min blogg..

Postat av: jag

klart du kommer in.. sen när du är en känd skådespelare kan jag stolt säga; "aah Henke.. aa han gick i min skola" :D

2007-01-11 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback