dagens tips!




dagens egotips:
starta en blogg, hitta på nåra ord å blajja runt om va fan du slösar bort dina sorgelösa ungdomsår på. ja lovar alla älskar dig! TACK så jävla mycke för alla kommentarer och dom satt djupt in å fick mig att inse vilket bristfällig kommunikationsverktyg detta här är. jag vill springa å krama alla som säger så snälla saker om mig men i dom flesta fallen vet ja inte ens va personen heter.. Å DE SUGER! men som den snälle mannen som liknade mig vid cohen (jag ÄR berörd) så kraftigt satte fingret på så är det sjukt svårt att kommentera kommentarer för ja vet ju inte riktigt vart ja ska vända mig typ.. kanske en kommentarssvarsspalt (kör de på hänga gubbe). hmm.. att funderas på.

de e ändå rätt läskigt det här. det har hänt mer än en gång att nån helt okänd (oftast tjej, YES) person kommer fram å sluddrar men dee äää ju du schom har dhen däär hbnlooggen å ja står alltid lika ställd, för ett av de grundläggande kraven, nej inte kraven, men oftast förutsättningarna när man träffar helt nya människor är att ingen av dom vet så särdeles mycket om varanda. nu står en spritt språngande människa framför mig och berättar min livshistoria å kan typ allt om mig. man blir oftast sjukt ställd. men återigen de e kul.. mer sånt. våga. om ni ser mig nånstans ta tag i mig å säg bara 
-hej de e ju du.
å ja kommer med all säkerhet svara.
-hej vem fan e du?
å då kommer du nog säga.
-nej men ja läser din blogg, tänkte bara säga hej.
å du kommer göra min dag iaf.

en roligare episod var när f brorsan såg på mig, å sa: brukar du åka tunnelbana me uppknuten slips på lördagar?
nåt som vi kom fram till att de mycket väl är möjligt eftersom ja vid flera gånger har efter en bra fest åkt tunnelbana dagen efter med uppknuten slips runt halsen å tyckt ja sett ut som james bond typ. HAAAAAHA. fan va kul han e.

men ja kan inte komma ifrån känslan av att så många helt okända människor på nåt sätt beundrar mig. det är läskigt ja lovar. kom fram ur era skrymslen, jag är inte läskig, bara ytlig.



ps. t får gärna ringa om du får för dig nåt sånt, like to talk a bitty.
ps2. årets hittils bästa statement:
-min kk e snyggare än din.
-men ja e snyggare än dig så de e plus minus noll.






å en bekännelse tror jag:
jag är sjukt fåfäng. nåt jag inte skrovlerar med direkt, för jag tycker det är lite pinsamt, men ändå kan erkänna tror jag om nån kommer på mig. men jag är verkligen otroligt fåfäng. ibland tror jag jag är tjej, eller borde vara det. jag kan gå flera dagar innan en fest å tänka ut vad ja ska ha på mig, jag ÄLSKAR att typ fixa till mig innan. dusha, göra sig fin, fixa håret så de ser sådär casual rufsigt ut (läs: så det ser ut som jag aldrig fixat det), välja ut kläder, prova framför spegeln å verkligen känna sig snygg. men ändå så gör jag mycket för att det ska verka som typ: det här? nä ja bara slängde på mig det som låg framme typ.
ja tror ja e lite meterosexuell ja, sen jobbar ja i klädbutik å har moulin rouge som favoritrulle så vad kunde man tänka sig.


å en sidobekännelse (lite ihopsatt)(eller mer ett statement): jag HATAR att bli kallad för snäll-henke. JAG FÅR ALLTID VARA VARA SNÄLLHENKE!! jag har en ganska varm, vänlig och mysig framtoning (inbillar jag mig) men vafan. alltid denna snällgullhenke. kan ja aldrig få va snygg henke? eller sexy-henke? eller typ maskulinahemmoroidhenke eller nåt? lite farlig kan ja väl få va??










Kommentarer
Postat av: f

vad skulle jag vara om du var farlig? ps.jag hoppas du stod för årets statement nr1

2007-01-05 @ 19:53:06
Postat av: "den snälle mannen som liknade dig vid cohen"

okeeej..men så länge du i alla fall nångång vid något tillfälle visar att du läser våra kommentarer (som i det här inlägget tex) så blir vi glada :)

(förresten är jag av det kvinnliga könet..)

2007-01-05 @ 21:59:29
Postat av: annika

fy fasiken vad du skriver underhållande, mannen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback