skitpappa




min pappa är en jävla hycklare, han säger att han är en barnläkare å allt sånt men han suger egenligen. eller han är ganska duktig men vadå.. jag har vart sjuk sen i fredags morse och tycker VÄLDIGT synd om mig själv och tycker att jag förtjänar mycket bättre. så ligger jag hemma hela helgen å svettas å fryser samtidigt och mår rätt och slätt som en bajskorv. jag var jättesjuk. så skulle pappa åka till åre på sönda morgon, DÅ och först DÅ när jag redan vart sjuk i några dagar, som för att plåga mig på nåt konstigt sätt, DÅ passar barnläkaren på att undersöka sin dödssjuke son som han träffat en hel helg! han ber mig öppna munnen, jag säger aa, pappa säger halsfluss, försvinner ut, kommer tillbaka efter fem minuter och slänger piller på mig, säger: en morgon, en kväll i fem dar. du e frisk på tisdag. hejdå, harebra.

JÄVLASKITPAPPA

han bara låter mig ligga och vara sjuk när han bara kunde gjort hela den där grejen som tog honom totalt 15 sekunder redan i fredags, men NEJNEJ. SUCK.








sen tror man att man ska få nåt slags medlidande när man är sjuk, men NEJ NEJ. inte då. alla e typ.. aha va jobbigt. men krya på dig hejdå. dom flesta blir tillome sura på att man är sjuk och att man ligger hemma just därför. JAG KAN INTE RÅ FÖR ATT JAG ÄR SJUK MEN JAG KAN INTE RÖRA PÅ MIG PUCKO!!
nej är man sjuk är man utelämnad till sig själv, man kan inte lita på nån!


nu ska ja ringa mamma så får hon köpa lunch till mig.


sen ska ja lyssna på stevie wonder hela dan. inget gör en gladare än 60tals soul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahahahahaha, ja, så sant som sagt!

2007-02-05 @ 17:35:39
Postat av: Emelie

Jag är också sjuk, ska vi vara sjuka ihop?

2007-02-05 @ 18:00:34
Postat av: Husarö 05 2a

DU är en skitpappa

2007-02-05 @ 20:56:24
Postat av: Anonym

SLUTA GNÄLL FÖR HELVETE!

2007-02-08 @ 20:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback