känn ingen sorg för mig fucking göteborg



blä.. de gick skit på intagningen. ja e besviken, men brutalt revanchsugen. nu ska ja jobba skiten ur mig, göra allt jag kan, pressa sista blodsdroppe ur min arma kropp och bli den största skådespelaren i världshistorien, så ska ja glida tillbaka till scenskolan och skratta åt dom!! nej kanske inte. men nu jävlar..






















vaddå, så du e bara ute efter hångel? eller? om tjejen drog hoppas ja verkligen att du inte lät henne gå...annars e ja fett besviken på dej. så, lät du henne gå eller lyckades du övertala henne att stanna och höra, inte läsa, dina roliga historier. det e en fine line mellan att läsa och höra/uppleva och någon som du bör kunna skilja på dessa och förklara för andra, right? och sedan förtrolla, fan, vem som helst. så om hon drog, sket i dig fullständigt, ja, då skulle de väl ändå aldrig funkat. men fan, vem skulle säga nåt sånt som "ja, ja vet du skrev det i bloggen". de e upplevelsen som räknas, upplevelsen att höra...eller?

hej hobbypsykolog. keep it up, jag gillar det.





Kommentarer
Postat av: hobbypsykolog

aaa, ja vet att du gillar det, i know it. känner mig verkligen älskad. och se, "jag"/min kommentar hamnade på ett inlägg, bara det e fantastiskt om inget annat. jävligt synd om scenskolan, ja beklagar som man brukar säga. men fan, du kommer nog bli nåt, om inte skådespelare så, vad vet ja, 7-11 biträde? där skulle du nog få träffa miljoner tjejer som lyssnar på stevie wonder, hatar soffhångel men älskar danshångel och köper allt möjligt från chips till korv till kaffe till balsam. hur som helst, upp på hästen igen för fan, ja förväntar mig att du finns med i dramatens skådespelarkår om sådär, cirka 5 år...ja, det eller jobbandes på 7-11 på birger jarlsgatan, det närmaste dramaten du kan komma i 7-11 branschen. tack o hej från hobbypsykologen!

2007-02-13 @ 15:36:21
Postat av: ey

du är så söt att jag skulle ta in dig direkt i min skola!

2007-02-15 @ 22:19:38
Postat av: amanda

jag vill också hångla

2007-02-17 @ 17:44:47
Postat av: amanda

jag vill ha sex

2007-02-17 @ 17:45:11
Postat av: amanda

jag skulle fan bli tillfredställd av en kindpuss

2007-02-17 @ 17:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback