ja





jag å simon dumont är också facebook polare.
å ja å henke wallin.















Kommentarer
Postat av: Husarö 05 2a

DU är simon dumont

2007-02-06 @ 00:52:18
Postat av: Ass

Henrik! Fan vilken underbar blog, vilken poet, vilket geni, vilket underbarn!
Och jag bryr mig om dig när du är sjuk! Det har ju vart ensamt i skolan, ingen att snacka jazz med ju! När jag fyller 18 (2 juni) drar vi till Fasching och diggar järnet! Och vet du!? Imorrn ska jag och min syrra Märta sjunga på musikhögskolan! :S:S Jag är typ skraj..
Men hoppas vi ses imorrn! Och jag vet faktiskt precis hur du känner med halsfluss och allt, förra vintern hade jag först körtelfeber och sen halsfluss 3 ggr på en månad, t.ex. över min födelsedag. :( Men det är en annan historia.. :D Digga Stevie Wonder nu, hoppas du lyssnar på Songs in the Key of Life!
PUSS!!!

2007-02-06 @ 21:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback