äntligen!







Postat av: Ass


Henrik! Fan vilken underbar blog, vilken poet, vilket geni, vilket underbarn!
Och jag bryr mig om dig när du är sjuk! Det har ju vart ensamt i skolan, ingen att snacka jazz med ju! När jag fyller 18 (2 juni) drar vi till Fasching och diggar järnet! Och vet du!? Imorrn ska jag och min syrra Märta sjunga på musikhögskolan! :S:S Jag är typ skraj..
Men hoppas vi ses imorrn! Och jag vet faktiskt precis hur du känner med halsfluss och allt, förra vintern hade jag först körtelfeber och sen halsfluss 3 ggr på en månad, t.ex. över min födelsedag. :( Men det är en annan historia.. :D Digga Stevie Wonder nu, hoppas du lyssnar på Songs in the Key of Life!
PUSS!!!


2007-feb-06 @ 21:32:21





dääär kan ni läsa orden av en FIN kvinna, en RIKTIG vän som VET vad hon pratar om!!
HON SAKNAR MIG ! hör ni.. VA??.. hör ni! hon tycker det är TRÅKIGT att jag är sjuk!! hon har MEDLIDANDE!! HAHA där fick ni!! era loosers!! de e inte alla som har en sån fantastisk vän som ASTRID!! HAHAHAHA
OCH HON HAR MUSIKSMAK OCKSÅ! OCH HON KAN SJUNGA!! Å HON E GRYMT SNYGG!! ja har tillåme hånglat med henne en gång i tiden, och inte undra på det!! så sjukt jävla bra som hon e !! HAHAHAHA






och Husarö 05 2:a tillkänna ge dig, för annars kommer jag hemsöka dig när du är 32 år, 34 dagar och 4 timmar gammal för att använda dig till ett komplicerat religöst ritualmord, där du kommer stå för blodtillförseln och alltså kommer dö följdaktnligen. DU är mördad.





Kommentarer
Postat av: Husarö 05 2a

DU är hemsökt.

2007-02-07 @ 17:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback