önskelista




- pentax smc-da 10-17 mm fisheye
- trebensstativ med kulhuvud
- 8 gb minneskort
- rockyalbum (inte 2,3,6 eller 7. dom har jag)
- monthy pythonbox
- en fin bok
- en flickvän
- ett engångsligg
- en älskare
- en som är totalt utanför min liga
- ett berg toalettpapper
- världsherravälde


sen nåra små saker som

- ett par nya hörlurar
- ett jobb
- en plan
- ett sammanhang
- ett piller som får en att sluta drömma, tänka klart..











74390-144











































Kommentarer
Postat av: e

jag vill också ha en fin bok

2007-12-17 @ 17:21:50
Postat av: annika

Din önskelista förvånade inte mig, om man säger så.

Postat av: Joyce

en flickvänn +ett engångs ligg + en älskare! alla på sammagång då lr??

2008-04-10 @ 15:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback