klargjort





min nyaste affärside kommer slå så jävla hårt om ja bara får finansiärer!! helt sjukt, ja kommer bli miljonär..

ATT DÖDA FOLK! men sen återuppväcka dom såklart...





men tänk, det är inte sån dålig ide som det låter! de går rent medicinskt att döda och återuppliva människor ganska friskt. och så överdriver man riskerna lite och VIPS! varenda jävla adrenalinkickande dåre kommer stå och bara vänta på att blir dödad och återupplivad, det måste ju vara den ABSOLUT ultimata kicken! du kommer se ditt liv passera i revy, du får fira två födelsedagar och du vet hur det är att vara död, du behöver aldrig mer tveka.


bara ja får lite stash så kommer det här att slå, de kan ja lova meinen damen unt herren!
























ps. helt sonika kommer ja stå i baren på street under julborden. älskar det, jag är som gjord för att stå i en bar. le och mingla, mina främsta attribut.

ps2. bara för att klargöra: YES du kan FETHAJJA att ja FETHÅNGLAT me tora.. typ hur mycke som helst! typ mest i hela världen! typ.. i massa parker och trappuppgångar å tunnelbanestationer  å gatuhörn å mariatorg å andra softa ställen. så kom inte å snacka skit om mig å mina hångel! HA!





























http://www.annaemilia.se/ tar ruggiga bilder. ja blir avis.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hänvisar tillbaka till min tidigare kommentar, längre ner.

2007-12-03 @ 15:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback