sommarens sista.



förlåt å ärade publik för att jag varit en lat åsna som inte beblandat mig i cyberspace på sistone. men dock kommer nu ett inlägg om den senaste tidens bravader.




jag hade en helt fantastisk dag, en sån nu-avslutar-vi-sommaren-dag uti i vaxholm med manges båt. mange schmidt råkar äga en bayliner edition wakeboard med två 12or på 50 watt var där man pumpar swollen members och kollar på han som hänger efter på linan. stark som jag är så var jag först ut, henrik som åker wakeboard för 4 gången i sitt liv vill imponera på grabbarna (då hälften av dom är proffs)(typ) så jag tänkte att jag drar på stort. nu gör jag det. jag gör en backroll (bakåt/sidvolt). henrik tar lite fart, typ, jättelite och vänder in heelside mot vågen och kastar sig bakåt, med nöd och näppe så kommer han runt men lyckas tyvärr inte landa. lyckades vara kung iaf. ända till resten åkte iaf, å jibba optimisten. fuck. 







jag har bloggtorka. allt jag gör är så jävla hemligt hela tiden, känner mig som james bond, och det fungerar inte ihop med att ha en öppenhjärtig blogg om livet och kärleken då jag inte kan berätta om mitt liv och min kärlek.


men..
jag är glad för mikaela att hon har hittat ifrån fabbe och till han nya spännande snubben. må ni ligga mycket och älska livet.
jag skriver låtar igen, wow.
jag träffade en gammal vän och redde ut en helvetes jävla massa skit och fy FAN va skönt det vA!!.. hett tips till alla! GÖR DET!!
jag får låna pappas bil för han åker bort i helgen.

jag är kär i en blå själ. väldigt.




micke micke

micke backroll






























fan va syrran har snygga polare.

jenny













Kommentarer
Postat av: Mikaela

Shit va ärad jag känner mig! Blev nämnd! :D haha! Herregud...du skulle bara veta...måste nog prata sexsnack me dig nångång tror jag...du känns rätt öppen me sånt...o ja...fick lite smått panik en natt..hehe, men d kan vi ta nån annanstans! :P haha! PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback