söderförorter.




jag har en konstig känsla i mig. det är skumt. i mig själv så har jag på nåt sätt en bild av hur jag vill/ville att mitt liv skulle vara eller va. och då menar jag inte saker jag vill göra eller speciella händelser, utan jag pratar om samanhang.
den här känslan är inget ihållande, den kommer ibland i några sekunder. sen sitter ekot av den i betydligt längre. det är så jävla svårt att förklara. jag är en sökare och letar alltid efter anledningar, orsaker och samband. och ibland när jag hamnar någonstans eller är med någon speciell person så faller alla dessa bitar på plats och jag känner att i den här drömvärlden skulle jag vilja vara för evigt..



äh ja kan inte förklara. slutar där. gonatt.

Kommentarer
Postat av: en tove

vet du att jag känner igen mig i samma känsla...

2006-09-25 @ 18:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback