kär!






JA HAR FLICKVÄN

WOHO!






Kommentarer
Postat av: jag har ont i halsen hela jävla tiden

fan vad bra!

jag vill ha en pojkvän. jag hade typ en pojkvän, men det gick åt helvete och nu är allt så jävla tråkigt. och jag saknar honom och det är hemskt.

jag lovar att ni är världens sötaste par och att alla andra kommer att titta på er när ni går på stan och tro att ni är världens lyckligaste som ni såklart också är och så kommer ni bara ha världens bästa sex överallt.

jag vill verkligen att det ska funka för er för livet är så jävla härligt då. och var den bästa pojkvännen hon nånsin haft och låt henne veta hur mycket du tycker om henne.

2006-09-08 @ 18:47:51
Postat av: Isabella

Grattis! Ta väl hand om henne och som sagt; påminn henne om hur mkt du tkr om/älskar henne. Det är småsakerna som betyder mest!

Postat av: Anonym

d e ju skoj.. men sluta inte skriva för det

2006-09-10 @ 23:10:09
Postat av: Anonym

vad heter hon?

2006-09-11 @ 22:11:39
Postat av: faran

Grattis till dig! och till flickvännen! I wish u the best of luck! Men det behöver ni nog inte, för du är sån bra kille så du har nog en himla bra tjej också. Och då handlar det inte om lyckönskningar längre. Men Grattis önskar jag er i alla fall!

2006-09-16 @ 22:30:23
URL: http://faran.webblogg.se
Postat av: Den blå själen

Visst är det underbart :)
Det blir bara bättre och bättre för varje dag.
JAG ÄLSKAR ATT ÄLSKA DIG!

2006-09-17 @ 12:02:05
Postat av: Sigrid

Grattis! :D

2006-09-21 @ 08:09:46
URL: http://sigrid.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback