gjorde min dag.

igår hände en sån där skön sak som verkligen gör ens dag:

jag, christian, micke och sebbe sitter och leker en ny askul lek som går ut på att man ska gissa människors namn och skrika namnen till dom, detta från tittarbänken utanför cafeterian. de e sjuk kul om man träffar rätt! jag fick en elin och en jonas rätt, och dom måste trott att vi var dumma i huvudet.
så kom det förbi en jättesöt blond tjej som går i tvåan tror ja och vi börja skrika en massa namn.. elin, amanda, pontus, torsten, camilla.. och då stanna hon och kolla.

-camilla? undrade jag
-nej anna, svarade hon.
-aha, hej anna!
då börjar anna gå emot oss, sträcker ut sin hand mot mig och säger:
-jag ville bara säga att du är sjukt het.
jag blir helt tagen på sängen och får bara ur mig:
-va, v-v-vad sa du?
-äh skit i det. ses.

alla blev helt tysta. sen sa micke: fy fan va cool tjej.

men faktist! jag skulle ALDRIG vågat gå fram och säga nåt sånt till ett gäng äldre tjejer som sitter och skriker i korridoren. hoppas jag blir så modig och skön nån gång.


ps. hehe ja e het.

Kommentarer
Postat av: K

hahaha=)

2006-10-28 @ 12:06:32
Postat av: sofia

Vilken tjej!

2006-10-29 @ 19:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback