dagens musiktips.



regina spektor - bring the hope. (album)

hela skivan är helt otrolig, förutom samson som är en ganska självklar låt så tycker jag att det finns otroligt många små popunder, refrängen på fidelity är helt otrolig, den hoppande sången och stråkarna i samma tema. sen on the radio och better. men bäst på skivan är nästan är aprés moi. den är nattsvart. ett helt otroligt pianokomp, å hon pendlar mellan ani di franco och lauren hill sångmässigt. häftigt.





sen när vi ändå är inne på pop så kan vi framhävda josh rouse - winter in the hamptons. snyggare pa pa pa får man leta efter.




Kommentarer
Postat av: hm jag mår ganska bra nu

regina spektor är verkligen sommar för mig

This is how it works
You're young until you're not
You love until you don't
You try until you can't
You laugh until you cry
You cry until you laugh
And everyone must breathe until their dying breath

så jääävla fint och jag håller med dig om allt du säger

2006-10-12 @ 21:45:39
Postat av: tora

I?m inside your mouth now
Behind your tonsils
Peeking over your molars
You?re talking to her now
And you?ve eaten something minty
And you?re making that face that I like
And you?re going in, in for the kill, kill
For the killer kiss, kiss for the kiss, k

2006-10-13 @ 21:43:41
Postat av: Anonym

begin to hope.

puss

2006-10-15 @ 21:15:54
Postat av: henk

begin to hope. helt rätt. gick lite snabbt. (NEJ NU FRAMSTÅR JA SOM EN TÖNT SOM INTE KAN NÅNTING FAN)

Postat av: mjau

men du är söt iaf henke :)

2006-10-16 @ 16:23:39
Postat av: Anonym

nästa gång får du gärna prata med mig innan du skaffar nytt sällskap. vad ska jag säga till barnen? du får ta det här med dem. betyder det här att vi säljer vår karibiska ö? huset? volvon? vi kan väl åtminstone prata om det.
jag hämtar iaf kidsen från dagis imorgon.
/frugan

2006-10-16 @ 18:36:59
Postat av: julia

Tack för att någon gillar henne!

2006-10-26 @ 21:12:16
URL: http://www.sot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback