mirakel

ibland händer såna sköna grejer som typ..

efter ja å s va å såg förortsungar (sjukt bra) i fredags och gick genom asphoodens kvarter så var det en svart och vit katt som sprang runt oss och framför oss och verkligen följde oss hela vägen från trappan hem till s. ja blev värsta glad!

eller att det i förra inlägget var en okänd ebba som verkligen hade sett mig sitta i hörnet på bögmuren och tänkt att där är den där killen som bloggar.

eller att det förra veckan ringde en snubbe från skåne till pappa och påstod att han hittat en mobil. så var det min gamla mobil!! den blev snodd för typ ett år sen och har på nåt sätt hamnat nere i skåne, killen hade hittat den och ringt papa i telefonboken. vad är oddsen på att den skulle komma tillbaka! men de bästa var att jag hitta typ 20 st assköna mms från pose-tora förra sommarn där hon tjötar om båstad, jobb och motherfuckers. blev fett gla! hade helt glömt bort vår mmsfrenzy.

eller att ja har hittat mina absoluta favoritjeans efter många års sökande. jag har verkligen hockeyröv och skidåkarlår och har jävligt svårt att hitta snygga jeans som passar bra. men va fan, mina nya hope jeans är som en smäck. YES.

eller ja vet inte.
det finns mycke å tänka på som gör en glad. förortsungar t.ex.














ps. ja tänkte visst på dig ditt arsle! du visade ju mig det jävla stället. ring!

Kommentarer
Postat av: Maja.

henrik (?), du skriver bra du:)
yes.

Postat av: T

ja jävlar, den sommaren vi mmsfightades i flera veckor. good times!
jag saknar dig (som vanligt) och jag ringde dig i fredags, eller så var det torsdags? + att jag mejlade dig för ett tag sen.
(tack för tanken vid muren btw, skönt att höra!)

2006-11-19 @ 22:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback