vuxen




hej. nu skall jag skriva en hel massa egocentriskt nonsensbabbel. stäng internet och gå ut och lek i försommaren, hitta nån att bli kär i och käka pizza om du inte vill läsa.









jag har ont i halsen för jag försöker sluta röka. de e rätt sjukt typ.. moment 22. ja vill sluta röka för att ja inte ska få ont i halsen så får jag ont i halsen för att jag slutar röka. hmm. jaja.

eller ja kanske håller på och bli sjuk?

ja vet inte. ska konferera med min hjärna:

-hej hjärnan.
-tja henke.
-hur mår du?
-jodå, pigg som fan. inte, vafan kan du aldrig sova å ta de lite lugnt??
-men vafan klaga inte, så fort jag tar det lugnt vill du ju bara ha nåt att göra och börjar whina.
-jaja men ändå, lagom mycket?
-ok ska tänka på det. vi ses tja.


fan nu glömde ja ju fråga om ja håller på att bli sjuk:

-tja hörrö.. håller ja på att bli sjuk?
-vet inte. fan känn efter!?
-ja men de e så jävla svårt.
-jävla idiot.
-slappfitta.
-hora.
-bög.

fan vi kom inte överens ida.


hängde fett mycke med
amanda igår. typ 12 timmar. somnade tillome. hon e rätt skön. eller? vänta ska fråga hjärnan:

-hörrö e amanda skön?
-ne fy fan hon e asvirrig, man fattar ju inte nånting av henne.
-ok hon e inte logisk, men ändå hon e ju liksom glad och härlig?
-sånt fattar inte ja, ja förstår inte den människan.
-jaja, men JAG fattar henne och tycker hon e störtbra.
-ok men de e upp till dig i så fall.
-a juste håll käften.


fan han e inte gla ida. nånting har hänt.. shit.

men nu ska ja spela san andreas och plocka tonårspoäng sen ska ja gå på popaganda och plocka häftigpoäng. puss henrik










shit ja borde träffa jennt oftare.
jenny

Kommentarer
Postat av: vera

"cause I'm writing this song
that's supposed to say everything
but how can I succed when the ningt is the darkest
and the darkest the thickest I've seen"

oj! gillar rösten, gillar soundet
kanske lite spretigt någonstans men det träffar
träffar någonstans i magen, i det luddiga tankarna den melankoliska känslan, på gränsen till ångest av att vilja känna men inte riktigt våga...

och det passar
det passar nu, det träffar mig
fan.

obegripligt pretto-svammel/känslo-dravell..

ja vad skulle jag säga egentligen
jo tack

2006-05-30 @ 21:43:19
Postat av: henk

tacktack!

2006-05-31 @ 22:38:40
Postat av: Amanda

heeeeey henk! Besvinken på vad din hjärna tycker om mig! Sug ut den ur näsan vettja och skicka den till fattiga barnen i kina. nej förresten, den smakar nog skit! Kom hem från berlin igår., ap nice. kom över snart igen i din biiiiil och chilla lite. är ledig ända till dne 8 juni!
mandie-love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback