(lista i parantes)

(toksnodd)

Lyssnar på just nu: candi staton.. fy fan vilket kap.

Jobbigaste skolämnet: kemi. ok jag hatar det verkligen. jag prisar allah att det har upphört.
Favoritcafé: muren (mest för det är homo och att dom visar frank sinatrafilmer).
Favorittidning: GIFTORM, eller mad. (kalle anka kan få vara med).
Största som händer i sommar: hoppas på filmen.. hoppashoppashoppas.
Favoritplagg i garderoben just nu: mitt whippin floyd linne tillsammans med mina sjukt billiga måndagsjeans.
Längd: vette fan. kortare än micke, längre än lucas.
Byter gärna garderob med: bruce springsteen 1975.
Vanligaste färgen på mina kläder: svart, vit, röd. allt jag äger e fan svart vitt och rött.
I sommar kommer jag gå klädd i: barfota och sarong.
Men absolut inte i: orange.
Jag doftar: sviiindyrt.
Min yngsta kusin heter: öhm.. vette fan. har några får många.
Favoritmodellen just nu: skiter faktist i modeller.
Byxa eller kjol? byxa.
Så många skor har jag: fler trasiga än hela
Sminktips till allmänheten: skit i sminket.
Du trodde att han skojade när han sa: hon e inte okej.
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: en kollektion pour homme plagg. (översteg nog kravet lite)
Senast utlästa bok: om en pojke av nick hornby.
På rasterna i skolan: mingelkungen!
Mitt rum kan beskrivas som: kaos?
Mig själv med tre ord: fy jävlar ja.
Jag tränar: sjukt lite.
Jag ville bli när jag var liten: superhjälte (det e sant hade seriösa planer!)
Pluggade på universitetet/ högskolan (funderar på att plugga i framtiden): om man ändå visste sånt!
Linje på gymnasiet: natur/teater

Kommentarer
Postat av: Joyce

candi station- you got the love! underbar låt blir varm i kroppen när jag hör den.. kul att non anna lyssnar på candi station:) bra!

2008-04-10 @ 19:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback