jag ska mörda mig själv



idag svarade jag rätt spontant men ändå från hjärtat såhär på frågan "hur e läget henke?":

- nej de e skit, jag har fett ont i kroppen, typ fortfarande bakis sen i söndags, de gick dåligt på matteprovet bara vg, sjukt trött, har en miljard grejer att fixa och ingen tid, helt jävla flat broke, mina cigg e slut, ingen kärlek, å ja ska till ryssland nästa vecka så ja måste fixa pass grejer å de e sjukt jobbigt sen så missa ja tåget i morse så ja e sur.


typ en halv minut senare så var jag på ursinnig jakt efter en pistol, jag ville ju för fan skjuta mig i huvet för jag svarat så jävla idiotiskt på en sån jävla fråga!!! KAN JAG INGET ANNAT ATT KLAGA???

jag ville ju seriöst skjuta mig i huvet, jävla skönt perspektiv jag har på mitt liv. vilka jävla skitgrejer och skitproblem jag har, och ändå så har jag mage att klaga på dom?

seriöst, jag är född och uppväxt i en kärnfamilj där jag alltid fått all den jävla kärlek jag behövt, oftast mer än nödvändigt, jag bor i en jävla förortsbubbla där årets stora skandal är att sonen på kvarnåsvägen gått ut med att han är homosexuell, jag har ingen tid över för jag fyller hela mina jävla dagar med saker som jag verkligen tycker om att göra, typ som att spela teater, spela musik, skriva låtar, vara med människor jag älskar och beundrar och att typ fika, jag är bakis för jag vart på en sjukt rolig fest och jag gillar ju för fan att vara bakis! jag går i skolan och lär mig jävligt mycke intressanta saker vad folk än säger, jag får åka på en jävla betald resa till ryssland!! ÄNDÅ KLAGAR JAG!!

jag har aldrig haft något problem i mitt liv, mitt liv består av arton helt jävla problemfria år, trettioarton skyddsnät och hundatolv räkmackor som jag surfar på, jag har ALDRIG haft något brist på pengar, om jag verkligen behöver pengar så får ja pengar, jag har (nästan) aldrig hamnat i situationer där mitt liv ställs på någon slags spets, jag tar alltid rättigheter som en självklarhet.

jag har det så sjukt jävla bra i den här världen och ändå så klagar jag. fy fan. jag ska skjuta mig i huvet.

74390-7

Kommentarer
Postat av: Sigrid

gee vad jag gillar din blogg! men nu till vad jag ville säga, tycker det var otroligt skönt av dig att svara ärligt, som du FAKTISKT mådde, och inte bara "nej det är lungt. sj då?". Ibland behöver man bara säga till någon hur man mår. Men jag förstår vad du menar. Ibland akn jag känna likadant.

Postat av: Sofie

Hej där henkson!

2006-05-04 @ 17:32:43
URL: http://staralfur.blogg.se
Postat av: Mando

-suck-
Jag känner igen mig.

Och..tack..tack för att jag vet att det finns människor som inte blir nöjda med ett VG+ på ett prov.
jag hatar vg:n

2006-05-09 @ 16:22:06
URL: http://applepaj.blogg.se
Postat av: marit

blir ibland livet för bra, tråkigt och förutsägbart så man vill dö? jag har känt samma sak, men jag hade aldrig vågat skriva det!

2006-05-09 @ 16:39:44
URL: http://mirremarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback