fuck.

jag är extremsur på min far. riktigt jävla ilandssur. fittafuck kan man säga.

här går man helt på eget bevåg och förstånd och andra fina ord och skaffar ett körkort, har roddat allt själv, beställt tider, pluggat, fixat allting och körde upp igår och klarar det och i euforin så ringer jag min FAR och undrar hur mycket bensin det finns i bilen?

DÅ SVARAR DEN JÄVLA GUBBFAN ATT JAG INTE FÅR LÅNA DEN FÖRRENS HAN ÄR HEMMA FÖR HAN VILL VISA HUR DEN FUNGERAR!!

jättebra pappa, visa hur bilen som jag övningskört i ett år fungerar GÖR DET.

jävla gubbfan.

henk arg













missförstå mig inte, jag älskar min familj, dom är det bästa jag har men va fan. jävla principfitta.











Kommentarer
Postat av: Sigrid

älskar dina illustrationer. den nya liselotte watkins kanske?

Postat av: Benjamin

Haha, tuff bild ju!

2006-05-09 @ 20:45:19
URL: http://maisondebenjamin.blogg.se
Postat av: Le

haha, ja så känner vi alla ibland *-*
Snygg bild!

2006-05-15 @ 09:10:13
URL: http://ladyle.blogg.se
Postat av: Joyce

principfitta haha vilket ord! typ d jag la märke till määääeeest! haha sweet

2008-04-10 @ 18:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback