vad?









- vad jag gjorde i torsdags? nee.. ja kolla väl på matchen lite, men de va rätt tråkigt så gick å la mig tror jag.












paraguay



sergel


ljungberg










middagen igår hos christian var en dröm.. för honom. den jävla horan lyfte ju fan inte ett finger, jag och kg körde trädgårdsmöbler, handlade mat och krök och lagade maten (började kl två, klara runt sex)  å diskade och dukade och fixa is och fan och kalle anka. men men.. det blev ju sjukt gott och sjukt trevligt också.

fest











och det enda jag undrar är vem fan hannes e så jävla lik på det här fotot..

för nån jävel e det och det är jäättejobbigt att inte komma på vem.









Kommentarer
Postat av: Mikaela

Blir det samma visa ikväll lr? ;) Menar...gå o lägga sig tidigt...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback