senaste..

det är faktist pinsamt och jävligt fjortis (JAG ÄR FAKTIST ARTON DAAA) att mina senaste fyra bloggar handlat delvis eller helt om fylla. inte fest liksom.. utan fylla bara. men grejen är att resten av livet blir jävligt skumt när man dricker för mycket, även när man inte dricker. måste nog tänka över mina spritvanor, jag är faktist nästan vuxen! tror du mig inte? HA!

Bevis:
1. Innehar körkort. 55 vuxenpoäng.
2. Dricker kaffe frekvent. 30 vuxenpoäng.
3. Handlar med fonder. 35 vuxenpoäng.
4. Kan med lätthet dricka ramlösa på en fest för att köra hem. 43 vuxenpoäng.
5. Tycker familjemiddagar är riktigt trevliga. 24 vuxenpoäng.
6. Uppskattar en god diskussion. 29 vuxenpoäng.
7. Jag dricker inte vilka skitviner som helst. 41 vuxenpoäng.
8. Har ett sofistikerat mode och matintresse. 36 vuxenpoäng.
9. Har ett någorlunda mogen musiksmak, Bruce Springsteen, Chet Baker, Kieth Jarret etc. 22 vuxenpoäng.
10. Jag måste raka mig en gång var tredje dag. 13 vuxenpoäng.
11. Jag har haft ett stabilt förhållande, avslutat det, men är fortfarande riktig god vän med kvinnan i fråga. 45 vuxenpoäng.
12. Hade toppbetyg när jag gick ut högstadiet. 27 vuxenpoäng.

Totalt: 400 vuxenpoäng. Inte fy skam, som jag ser det skall jag bara starta eget, gifta mig, skilja mig, kanske en unge och skaffa en bil och en espressomaskin innan jag kan klassa mig som helt vuxen.

motbevis:
1. jag beter mig jämt och ständigt som en total idiot och en treåring, helt utan tanke på konsekvenser och nästan lite psykopatiskt, raggar på allt med snygg rumpa, städar aldrig, e sjukt slarvig, nästan manisk otur med saker som går sönder (och vägrar inse att det kan ha nåt med mig att göra) , skriver med bara små bokstäver för jag tror det är coolt, tror fortfarande att moulin rouge beskriver kärlek när den är som bäst, jag har inte haft en flickvän på typ två år för jag alltid lyckas fucka upp det, drömmer om att bli rockstjärna eller austronaut eller skådespelare, vill bli snuskigt rik och lyckas ändå alltid vara pank373 cp-poäng.


400 - 373 = 27 vuxenpoäng till slut.

kul. bara att jobba på henrik.




dagens retrotips: staffan hellstrand - lilla fågel blå
dagens nytips:
new decade - it can not be what it was

Kommentarer
Postat av: mandieee

ja! du och jag är jävligt vuxna faktiskt!! eeehhhh NOT

Postat av: mr BO

Ja dey fatta jag väl ;)

2006-06-16 @ 18:30:38
URL: http://www.whiteninja.webblogg.se
Postat av: Mikaela

Hmm...en fråga.
Är man vuxen om man har högsta betyg i högstadiet? Det är ju så det ska vara för alla "barn", sen ska det bara rasa i gymnasiet o tiden som går tills man blir vuxen ;) Tycker du verkar lyckas ganska bra ändå :P Muhaha! Jag me!!! :D

2006-06-16 @ 22:08:24
URL: http://mn88.blogg.se
Postat av: Sigrid

men det är roande att läsa om i alla fall. tilltalar andra "fjortisar" ;)

2006-06-17 @ 11:16:09
URL: http://www.sigrid.webblogg.se
Postat av: T

Henkis, tre tippppps!
1 hala upp lite bilder
2 hoppas du ringde mig på min mobil som är paj den 15/6
3 Regina spector - samson

/din största stalker

2006-06-17 @ 13:49:00
Postat av: Mikaela

Sant :P
Du får inte tro att jag menade nåt elakt me förra kommentaren (a) Det kanske lät så hörde jag nu när jag läste det...:P...Hoppas sommaren leker! Pöss!

2006-06-18 @ 12:57:28
URL: http://mn88.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA!!!!!

2006-06-22 @ 21:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback