dagen.

ok det här är läskigt.. riktigt läskigt. jag tror det är dags för en vit vecka.. eller månad eller typ liv för nu börjar det gå lite överstyr det här.

alle å senken ringde mig kl 8 i morse och jag brydde mig inte sen började dom ringa med typ en halvtimmes mellanrum å skrika "OH AH MONUA, SÄG OH AH MONUA"!! till slut kunde jag inte stå emot och körde å hämtade dom, hämtade krök å gick ner till österskärs havsbad. på vägen dit (kanske rör sig om en kvart) lyckades jag sänka 5 bärs och väl framme lätt en liter vin på en kvart till, plus att det var så tropiskt varmt som det nu kan bli i österskär. och jag blev så jävla apfull. det är läskigt. alltså riktigt läskigt för jag har gigantiska minneluckor. tydligen har jag lyckats med att:

*skrika åt min polares mamma
*skrika åt min polare
*glida in på österskärsaffärn och skråla att "GRABBAR, TA SÅ MYCKE GLASS NI KAN!! JENNIE, SKRIV UPP DET PÅ ZACHRISSON!" sen ge henne blommor
*gå hem och lämna nåt, och hämta pengar
*sno emils cykel och försöka cykla ner och betala min skuld, då bara frambromsen funkar.
*cykla till lilla bass å köpa å äta en pizza
*somna i gräset på brauns mage
*skriva en blogg, samt att lägga upp en bild på mig själv utklädd till polkagris och sebbe som spongebob



av det som står ovan kommer jag inte ihåg NÅNTING. alltså seriöst.. det här har folk berättat för mig och det hände IDAG och IDAG är det söndag å förfan sabbat..

det här funkar inte längre. fy fan.


Kommentarer
Postat av: marit

hahaha hur fan lyckades du med allt det där

Postat av: mandieee

heeey baby bacon! [email protected] så klart! haha

2006-06-12 @ 11:57:03
URL: http://amandalingheim.webblogg.se
Postat av: Mikaela

Där försvann alla dina vuxenpoäng som du samlade ihop på att ta körkort! Kapoouff! Alla borta! Muhahaha!

2006-06-12 @ 19:37:49
URL: http://mn88.blogg.se
Postat av: Mikaela

Jobbigt! :P Så då leder jag me mitt rödvin me syrran, UTAN minnesluckor! :D Känns tryggt o skönt :) O snart ska det jobbas o måla hela huset! :O Hur mycket bonus e inte det!?! :D Puss!

2006-06-12 @ 23:24:25
URL: http://mn88.blogg.se
Postat av: Mikaela

Haha! Lovar, dom kommer nog me all säkerhet försvinna om ett tag :P höhöö! Men man kan ju va glad så länge man har poäng liksom ;) Jaa!!! Helt sjukt skönt! :D Pöss!

2006-06-13 @ 20:08:04
URL: http://mn88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback