CVE-Marketing

japp hej å hejdå cve-marketing och GUD I HELVETE vad det suger.

3 knep för att lyckas med telefoniförsäljning:

1. ligg på som ett djur och ha ingen känsla för motparten
2. lura, pressa och var en idiot
3. var helt okänslig

henrik lyckas inte med nåt dvs henrik säljer inte dvs henrik tjänar inga pengar.

två kul grejer med att jobba på cve-marketing:

ruby: blåneger från frankrike som är bland det roligaste jag vart med om. killen har världens största garv, snackar hela jävla tiden, helst om vilka tjejer han ska bassa på toan, eller hur fly han var på jobbet i förrigår å när han var helt bäng å sålde typ hundra ordrar eller om sin villa i södra frankrike där hans farfar bor, å farfar var största popstjärnan i frankrike förut, jag svär!

christer lindgren: 60+ å bor i ö-vik. senario igår:
-hejsan jag heter henrik zachrisson och ringer ifrån ventelo, jag undrar lite vilken hemtelefoni ni har idag?
-du.. jag är sjukt ointresserad men hur e läget?
-ööh.. jo det är bra hur är det själv?
-jo fan älgjakten har börjat å ja e sjukt igång, du den där tjejen bakom dig e hon fin eller?

detta fortsatte och jag satt å tjöta med killen om hockey, ö-vik, foppa, nollåttor, solna, tjejen bakom mig (han tyckte jag skulle ta henne på middag), fotbolls vm, motorcyklar och där satt vi i typ en halvtimme. han var fan dagens räddning.






dagens citat (ett öga rött): "att dölja kärlek är lika omöjligt som att dölja en eld i öknen"
det ligger nåt i det

Kommentarer
Postat av: mandie

En Öga Röda är underbar! Hade liten svåra med språkets i början men denna lösar sig. Saknar dig henk. åker på konfa på söndag och är borta i en månad! lova att blogga med mig då???

2006-06-22 @ 10:29:02
Postat av: Mikaela

Skön kille!!! Inte får jag några såna snack när jag jobbar! Pöss!

Postat av: schoesoule

UEY!

2006-06-23 @ 19:47:09
URL: http://skosula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback