abulkasen!

fan, ja svär ja e så jävla trött alltså! de e galet mäktigt att kröka du vet, mitt på dan liksom börja då och sen bara inte sluta ey! maxat beef!





fan ja kommer nog inte bli jonas hassen. fettofuck. men de hade vart kul..

däremot kan jag berätta för dom få tappra människor som läser det skitsnack jag sprider i cyberspace att jag har kännt mig på glid ett tag.. vet inte om det är nåt slags allmänt tillstånd som alla känner nån gång från och till eller om det bara är jag men ibland känner jag verkligen att jag bara typ flyter med och inte har koll på nånting. och jag gillar det verkligen. det ger en skön typ .. ödeskänsla. nej fy fan va pretto. men en maxat smarrig känsla av att skita i allt och hoppa på allt som kommer i en väg. oftast förknippat med fest och sällan med arbete. de senaste veckorna har jag verkligen känt så, men jag har liksom fattat riktigt vad det är den här gången. för jag brukar få den där skiter-i-allt-och-din-mamma-känslan när nånting har hänt, typ när man reser bort eller kommer hem eller nån annan reser bort eller kommer hem eller om man bråkar med päronen eller kompisen men NU VET JAG JU INTE.

senaste dagarna har ju inte vart dåligt surfiga i så fall, christian sov här igår eller när det nu var, vi försov oss och svor och sprang till tåget skulle hem till hannes som skulle komma hem men han hade inte kommit hem så vi gick till skolan en timme så åkte vi lilla kanin (MUSKELSERVO OCH BENKNÄCKARKOPPLING) till centralen och hämta jäveln, hem byta kläder och sen på artonårsfest och det rocka och jag blev lite fullare än nödvändigt, sen in till stan på skitloge sen åkte ja hem till hannes sniken som jag är och chrashade, vaknade och stank bakfull och min mage mådde som jag luktade, typ, direkt till vrgs utspring och flak till ekeby där jag började dagen men nu med sol i skallen och tre ton öl i håret och mäktigt glad, bil till svinninge och badade å  proppa mat sen hem å fy fan vad skönt. världens längsta mening btw.









ps. fick höra igår att jag trots allt har folk som läser den här egoskiten och tycker det är bra. cred till dom, ring mig så kan vi ta en kaffe å lyssna på elektropop eller nåt.  baaaaaaaaanan. skriv en kommentar iaf.







Kommentarer
Postat av: Sigrid

yepp, världens längsta mening. yepp, jag är en av de tappra. yepp, jag var på vrg:s utrspring.
trevlig helg!

Postat av: Mikaela

Klart jag va me på min egen dansföreställning ;) Kanske inte syns så bra på korten...? :P hahaha! Pöss!

2006-06-10 @ 20:57:52
URL: http://mn88.blogg.se
Postat av: jag

du,

2006-06-10 @ 23:31:13
Postat av: kahuna

jag är faktiskt en av de tappra, baby! /davro
peace

2006-06-11 @ 03:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback