skåne/dalarö

back on the rooaad aagaaiin.. jag har tre vänner, micke å micke å lucas och vi är jävligt bra på att ljuga. jag har aldrig någonsin ljugit så mycket som jag gjort den här helgen.
vi brände 230 km/h ner till båstad å var nere på typ fyra timmar, stannade, gick ur bilen, köpte öl och började ljuga. sen ljög vi tills vi kom hem. till slut så var det jobbigt att hålla reda på alla lögner, var jag skåning, göteborgare, från djursholm, amerikan, nittia, fotograf, tjugofem, skådespelare eller kalle anka.. vi förvirrade folk så mycket att dom inte visste ut eller in eller fram bak in ut, å fy fan va kul vi hade. en gångbar blev till slut att vi var på roadtrip på väg runt sverige för att promota vårt företag (lucas hade farsans företagsbil) och hur man nu kan missta en skitig lupo för att vara en företagshusvagnspoolbil med dompa på kylning är fan konstigt.

det vi snabbt upptäckte i båstad var att vår vanliga lite skate/alternativ/slappa-stil inte var så gångbar i schtekstad på pingisveckan, så vi adapterade snabbt levnadsstilen. med uttryck som "gutår", "heliga hummrar" och "dompan ligger på kylning" så erövrade vi snabbt hela världen.

JAG.. petit moi.. var tillochmed inne på HÅLL I ER... MADISONS VIP AVDELNING. ha.. och det bästa var att jag först gick förbi hela kön in till stället och ställde mig först i vip-kön och skulle gå in som järnbäck. funka perfekt, sen gick jag förbi hela friggin vipkön inne på stället också och sa att jag var med järnbäck. funka också. henrik zachrisson, världens största stekare.





backåtasdmickemickemickemicke

Kommentarer
Postat av: M.

soet kille han i orange

Postat av: Anonym

jaoo du är största stekaren i hela världen

2007-02-10 @ 22:55:52
Postat av: Matilda (vilken? se nedan...)

Men om inte det var nog så schtekte du till det hela ännu mer genom att få in några tjejer genom vip-kön (förslagsvis mig) på köpet då du lekte järnbäck. Jag var imponerad!

(Är liiiite sen med att kommentera detta inlägg men hittade inte din blogg förrän nu så var inte bitter!

Hej och hå //Matilda som du typ träffade i Val d'Isere 2005 och i Båstad 2006 och som går i samma plugg som Hanna Bergström. Jag hoppas att den förklaringen duger.

2007-02-12 @ 20:25:22
URL: http://m-dickman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback